Արհեստական բանականության փոխակերպիչ դերը ֆինտեխում. Հարցազրույց Եվգենի Լիսնյակի հետ
ՀասարակությունՈւկրաինայում, Վրաստանում, ԱՊՀ երկրներում և Հարավարևելյան Եվրոպայում Visa ընկերության ռազմավարական գործընկերությունների բաժնի, ֆինտեխ և վենչուրային նախագծերի ղեկավար Եվգենի Լիսնյակը հարցազրույց է տվել NEWS.am Tech-ին նոյեմբերի 15-ին Երեւանում կայացած Silicon Mountains 2024 միջազգային տեխնոլոգիական գագաթնաժողովի շրջանակում։ Հարցազրույցում Լիսնյակը խոսել է ֆինտեխում արհեստական բանականության (ԱԲ) դերի, ԱԲ-ն իր ծառայությունների մեջ ինտեգրելու Visa-ի նախաձեռնությունների և նորարարությունը խթանելու համար ստարտափների հետ ընկերության համագործակցության մասին:
ԱԲ. Հեղափոխություն ֆինտեխում
«Բոլորը խոսում են արհեստական բանականության մասին», - հավաստիացնում է Լիսնյակը: Նրա խոսքով, ԱԲ տեխնոլոգիաների տարածումը շարունակում է աճել, իսկ Visa-ի հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ ֆինանսական հաստատությունների եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տնօրենների մոտ 94%-ն արդեն օգտագործում է ԱԲ-ն իր աշխատանքում և ծրագրում է հետագայում ընդլայնել դրա օգտագործումը:
Լիսնյակն առանձնացնում է հինգ հիմնական առավելությունները, որոնք ԱԲ-ն բերում է ֆինտեխ ոլորտին.
Գործառնական արդյունավետություն և անվտանգություն
ԱԲ-ն բարելավում է պայմանագրերի (գործարքներ) գործընթացները՝ կանխատեսելով ձախողումները, բացահայտելով խարդախության ռիսկերը և ուժեղացնելով ցանցի հուսալիությունը: ԱԲ-ի վրա աշխատող Visa-ի գործիքները, ինչպիսին է Visa Advanced Authorization-ը (VAA), վայրկյանների ընթացքում վերլուծում է 500 պարամետր յուրաքանչյուր գործարքի համար՝ օգնելով ֆինանսական հաստատություններին հավասարակշռված որոշումներ կայացնել:
«VAA-ի և Visa Protect Enterprise Risk Solutions-ի մյուս լուծումների շնորհիվ մենք կանխել ենք տարեկան մոտավորապես 28 միլիարդ դոլարի խարդախություն», - ընդգծում է Լիսնյակը:
Անհատականացված հաճախորդների փորձ
Օգտագործելով հարուստ տվյալների հավաքածու՝ ԱԲ-ն հնարավորություն է տալիս ստեղծել անհատականացված փոխգործողություններ՝ հաճախորդների առօրյա շփումները վերածելով դինամիկ, բացառապես համատեքստի շրջանակում երկխոսությունների:
«Խոսքը մարդուն ինքն իրենից ավելի լավ ճանաչելու մասին է», - ասում է Լիսնյակը:
Նրա խոսքով, անհատականացված առաջարկների և փոխգործողությունների փոխակերպիչ ներուժը դժվար է գերագնահատել։
Գործնական վերլուծություն
ԱԲ-ի վերլուծական կարողությունները գերազանցում են մարդկային հնարավորությունները՝ ապահովելով դրամական հոսքերի եզակի տեսանելիություն և թույլ տալով դրանց դինամիկայի ճշգրիտ կանխատեսում:
«Ապագա կարիքները կանխատեսելու այս կարողությունն օգնում է ավելի խելամիտ բիզնես որոշումներ կայացնել», - ավելացնում է Լիսնյակը:
Հաճախորդների ներգրավվածության բարձրացում
Հաճախորդների կարիքներին հարմարեցված ակտիվ առաջարկությունները ԱԲ-ի ընձեռած ևս մեկ հնարավորություն են՝ ապահովելով, որ ֆինանսական գործիքներն ու արտադրանքները լավագույնս համապատասխանեն օգտատերերի նախասիրություններին:
Խափանող նորարարություն
Նորարարական և անհատականացված արտադրանքի ստեղծումը, ըստ Լիսնյակի, հսկայական ներուժ ունի և կարող է արմատապես փոխել ավանդական ֆինանսական ծառայությունները։