Երեխան անընդհատ նստում է համակարգչի մոտ․ խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ձեզ առավելագույն օգուտ քաղել դրանից
ՀասարակությունՀամակենտրոնացում, կրեատիվություն, ժամանակը կառավարելու կարողություն՝ սա այն ամենը չէ, ինչին կարող է տիրապետել միշտ համակարգչի մոտ նստած երեխան։ Ինչպե՞ս վատ սովորությունը վերածել խոստումնալից հոբբիի:
1. Ընտրեք զարգացող ժանրերի խաղեր
Իհարկե, չպետք է երեխային անկառավարելի թողնել համակարգչի մոտ, բայց պետք չէ նաև նախատել խաղեր սիրելու համար։ Խաղերը կարող են օգտակար լինել: Դրանք բարելավում են գիտակցությունը և մարզում են բազմաբնույթ առաջադրանքների կատարման հմտությունը: Գեյմերները սովորաբար պետք է վերահսկեն թշնամու վարքագիծը, թիմի գործողությունները և իրավիճակը կայքում:
Այսպիսով, Super Mario World-ի և Angry Birds-ի նման խաղերը կսովորեցնեն ձեզ, թե ինչպես արագ արձագանքել խոչընդոտներին, վերլուծել իրավիճակը և մտածել գործողությունների միջոցով մի քանի քայլ առաջ: Դրա շնորհիվ երեխան կարող է բարելավել ճանաչողական հմտություններն ու հիշողությունը՝ օրական 30-45 րոպե անցկացնելով նմանատիպ հարթակներում։ Էֆեկտը նկատելի կլինի մոտ չորս շաբաթից։
2. Խնդրեք նրան ստեղծել իր սեփական խաղը
Դա այնքան էլ դժվար չէ. դուք կարող եք գտնել գործիքներ համացանցում մի շարք գործառույթներով: Խաղեր կառուցելու որոշ հարթակներ չեն պահանջում ծրագրավորման լեզուներ: Օրինակ՝ RPG Maker-ի, Game Maker Studio 2-ի կամ GameGuru-ի համար: Հետո, եթե երեխան ձանձրանում է դրանք օգտագործել, նա կարող է անցնել Roblox-ի նման կոնստրուկտորների: Դա անելու համար հարկավոր է սովորել Լուա լեզուն։ Իր հնարավորությունների հավաքածուի առումով այն մոտ է JavaScript-ին՝ մշակողների համար հայտնի գործիքներից մեկին:
Եթե ցանկանում եք ծրագրավորում սովորեցնել 6-8 տարեկան երեխային, ավելի լավ է սկսել տեսողական զարգացման պարզ միջավայրերից, որոնք նույնիսկ կոդ գրել չեն պահանջում: Նման ծրագրերի արտաքին պարզության հետևում կա լուրջ տրամաբանություն, որը թույլ կտա աշակերտին մոտենալ բարդ աբստրակտ ֆունկցիաներին և մաթեմատիկական գործողություններին։
Scratch. Սա ծրագիր է, որտեղ դուք կարող եք միավորել խաղեր, մուլտֆիլմեր, պարզ առաջադրանքներ բլոկներից, ինչպես գլուխկոտրուկը։ Սա նաև համայնք է, որտեղ բոլորը տեղադրում են իրենց նախագծերը: Այս ամենը սովորական դպրոցի ուսումնական ծրագրում չի դասավանդվում։ Scratch-ը ներկայացնում է տեղեկատվություն ուրախ և զվարճալի ձևով, որը մեծապես պարզեցնում է ծրագրային ապահովման աշխատանքը. ծրագիրը պարունակում է մոդուլներ, որոնք ներառում են գործիքները՝ սցենարներ, գրաֆիկա և ձայնային խմբագիր։ Սա լավագույն վերապատրաստման համակարգն է վեց տարեկանից սկսած ծրագրավորողների համար: