Ինչպե՞ս է Google-ը մտադիր դառնալ թիվ մեկը ՏՏ ոլորտում
ՀասարակությունApple-ը, Microsoft-ը և Alphabet-ը (հոլդինգը, որը ներառում է Google-ը) աշխարհի երեք խոշոր ՏՏ կորպորացիաներն են՝ տրիլիոն դոլար կապիտալիզացիայով: Apple-ի համար եկամտի հիմքը iPhone-ն ու ծառայություններն են, բայց ոչ միայն։ Google-ը փորձում է որդեգրել մրցակցի փորձը, և հոկտեմբերյան շնորհանդեսը հստակ ցույց տվեց, որ ընկերությունը արմատապես փոխել է իր մոտեցումն առաջնորդության համար պայքարում։
Նախկինում, երբ Microsoft-ը Կուպերտինոսների գլխավոր մրցակիցն էր, հսկաներ Apple-ը և Google-ը միավորվեցին՝ հակազդելու համար: Այսօր Microsoft-ը կանգնած է եզրին, և հիմնական պայքարը ծավալվում է արդեն նախկին «ընկերների» միջև։
Տարիներ շարունակ Apple-ի գլխավոր արտադրանքը iPhone-ն էր: Այս տարի ոչինչ չի փոխվել՝ հիմնական սարքն ապահովում է ընկերության ընդհանուր շահույթի մինչև 50%-ը։ Եթե նայեք Apple-ի ֆինանսական հաշվետվությունը 2022 թվականի երրորդ եռամսյակի համար և համեմատեք այն 2021 թվականի հետ, ապա iPhone-ը և ծառայությունները ապրանքանիշի շահույթի աճ են ապահովել։ Միևնույն ժամանակ, iPad-ի, կրելի էլեկտրոնիկայի և հատկապես Mac-ի վաճառքից եկամուտը լրջորեն նվազել է՝ համապատասխանաբար՝ 1,9%, 7,8% և 10%։
Տվյալները հուշում են, որ սմարթֆոնները դեռ երկար ժամանակ շահութաբեր կլինեն ընկերության համար։ Այսպիսով, Apple-ի ռազմավարությունը ճիշտ է։ Ի՞նչ է դա։ Երրորդ կողմի ընկերություններից (որոնց թվում կան բազմաթիվ մրցակիցներ) կախվածության առավելագույն նվազեցում։ Իսկ ո՞րն է ամենակարևորը ցանկացած սարքում։ Չիպսեթը, որը նաև հայտնի է՝ որպես «չիպի վրա համակարգ» (SoC), հասարակ մարդկանց մոտ՝ պրոցեսոր:
Վերջերս Apple-ի շնորհանդեսը ցույց տվեց, որ ընկերությունը կարող է արտադրել ֆիրմային չիպեր, որոնք մի շարք թեստերում գերազանցում են մրցակիցներին 40%-ով՝ ապահովելով ցնցող կատարում:
Սա չի վերաբերում միայն iPhone-ին: 2020 թվականից Apple-ը բրենդավորված չիպսեթները համալրում է ոչ միայն սմարթֆոններով, այլև համակարգիչներով, պլանշետներով և կրելի գաջեթներով։ Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերությանը լուրջ պնդումներ անել, որ իրենք լավագույնն են շուկայում որոշակի ոլորտում: Կուպերտինոյի ռազմավարությունն աշխատում է, և պարզ է, որ Google-ը փորձում է սովորել մրցակցից: Որոնողական հսկայի նոր գաջեթների հոկտեմբերյան շնորհանդեսը հստակ ցույց տվեց դա։