Բժիշկը զգուշացրել է երեխաների՝ գրիչ ծամելու սովորության վտանգավոր հետեւանքների մասին.gazeta
ՀասարակությունԴպրոցականների շրջանում տարածված սովորություններից է դասերի ժամանակ գրիչներ ու մատիտներ ծամելը։ Սակայն, ինչպես Գազետա.Ru-ի հետ զրույցում զգուշացրել է SM-Dentistry-ի մանկական ատամնաբույժ Եկատերինա Կուզինան, դա կարող է բացասական հետեւանքներ ունենալ։
Նա նշեց, որ երեխաների մոտ վատ սովորությունները հաճախ առաջանում են հոգեբանական անհարմարության, անհանգստության և սթրեսի ֆոնին։ Երեխաները դժվարանում են հաղթահարել իրենց զգացմունքները, ուստի նրանք անգիտակցաբար հանգստանում են այնպիսի գործողությունների միջոցով, որոնք կապված են անվտանգության զգացողության հետ: Իսկ ամենից հաճախ մանկական վնասակար սովորություններ են համարվում եղունգ կրծելը, մատը ծծելը, շուրթերը կրծելը և այլն։ Իսկ դասի ժամանակ ծամեք գրելու գործիքները։
«Այս անվնաս թվացող գործողությունը կարող է հանգեցնել ատամների և բերանի լորձաթաղանթի հետ կապված խնդիրների: Մշտական վնասակար մեխանիկական ազդեցությունների դեպքում էմալի վրա կարող են հայտնվել չիպսեր և ճաքեր, ինչը հանգեցնում է ատամների զգայունության բարձրացման: Բարձր է նաև բերանի խոռոչ պաթոգեն միկրոֆլորայի ներմուծման և լորձաթաղանթի վնասման վտանգը, ինչը հանգեցնում է ստոմատիտի»,- զգուշացրեց մանկական ատամնաբույժը։
Բացի այդ, նա ասում է, որ գրիչներն ու մատիտները կծելը կարող է հանգեցնել թերակուլյացիայի: Ամենից հաճախ դա բաց կամ խաչաձեւ խայթոց է: Բացի դրանից, նյութերը, որոնցից պատրաստվում են արտադրանքը, գրիչների և ֆլոմաստերների պարունակությունը, եթե դրանք մտնում են երեխայի մարմին, լորձաթաղանթներ կամ մաշկ, կարող են թունավոր լինել և առաջացնել ալերգիկ ռեակցիա կամ կոնտակտային դերմատիտ:
«Երբեմն ծնողները պարզապես չեն կենտրոնանում խնդրի վրա՝ մտածելով, որ երեխան «գերաճի» այն։ Սակայն վատ սովորությունը զգալի ազդեցություն ունի առողջության վրա։ Պատճառը պարզելը շատ կարևոր է, քանի որ առանց այն վերացնելու՝ երեխան կրկին կվերադառնա իր սովորական գործողություններին»,- զգուշացրել է Կուզինան։
Նրա խոսքով, կարելի է փորձել փոխարինել այս վատ սովորությունը իր ազդեցությունով նման մեթոդով՝ նուրբ շարժիչ հմտություններ։ Նկարչություն, մոդելավորում, շինարարական հավաքածուների կամ գլուխկոտրուկների հավաքում և շատ այլ գործողություններ ձեռքերի համար. յուրաքանչյուրը կարող է ընտրել իր համար ճիշտ տարբերակը:
«Վատ սովորությունները դժվար է հաղթահարել, դրանք ակամա են. Երեխաները իսկապես չեն նկատում, որ նրանք անընդհատ քաշում են բռնակը: Հետևաբար, մանրէների մասին պատմությունները չեն օգնի` պետք է պայքարել վատ սովորության դեմ, այլ ոչ թե երեխային: Դուք պետք է սկսեք բացահայտել ձեր վատ սովորության հիմնական պատճառը: Պետք է փորձել հասկանալ, թե ինչն է նախորդել դրա ի հայտ գալուն և ինչ պահերին է այն դրսևորվում»,- նկատեց մասնագետը։
Երբ սովորությունը կրկնվում է, դուք պետք է երեխայի ուշադրությունը հրավիրեք դրա վրա և խնդրեք նրան բացատրել, թե ինչու դա չպետք է արվի: Իսկ եթե երեխան կարող է ինքնուրույն խոսել այս սովորության վտանգների մասին, ապա նա հասկանում է, թե ինչ եք ուզում նրանից, իսկ հետագայում ավելի հեշտ կլինի ձերբազատվել այդ սովորությունից, հավելեց բժիշկը։
Նյութի աղբյուր` https://www.gazeta.ru/family/news/2024/09/11/23894899.shtml